A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



dinsdag 21 augustus 2007

Tadaaa!!!

Ik denk dat ik gebeten ben... het digitale scrappen houdt me bezig.
Ik weet het nog niet echt maar zeker is dat het toch iets zal zijn dat me de volgende dagen in beslag zal nemen. Het is waar , het is totaal anders dan het analoge scrappen. Je kan proberen om het "dieptezicht" wat te benadrukken maar helemaal hetzelfde als een analoge Lo zal je het waarschijnlijk niet krijgen...
Eigenlijk zou ik eens een Lo moeten laten afdrukken en dan bekijken wat ik ervan vind.
Het boeit me wel omdat je naar papier eigenlijk oneindig veel mogelijkheden hebt terwijl je hier in het analoge "vast zit" in het aanbod van de winkels van hier tot in Amerika.
En in het digitale...je gaat je gang maar en maakt het in 't kleurtje dat je zelf wil. Iets bleker, iets groener...alles is mogelijk.
Geboeid door die mogelijkheden ben ik zelf maar eens aan het spelen gegaan in photoshop. Wat texturen gezocht, wat aanpassen, wat aanpassen van grootte en wat kopiƫren... en dan op een achtergrondje zetten om dan terug wat te spelen met de dekking en laagstijl...

Tadaaaa!!! Mijn eigenste eerste twee vellen papier gemaakt.






Het is een begin...alleen weet ik niet waar het eindigt ;-)
En dat allemaal na mijn allereerste scrapuitdaging, mijn allereerste digitale uitdaging bovendien... ja ja Kim als ik hier even verslaafd aan wordt als het analoge scrappen weet je wie ik gelukkig met de vinger wijs ;-))

1 opmerking:

Anoniem zei

whaaaa, kei bangelijk! Chapeau :-) Ik hink een beetje achter met al dat digitale geweld vrees ik. hihi