A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



donderdag 16 augustus 2007

Digitaal scrappen

Mijn eerste digitale scraps zijn een feit. Een Belgische kei in het scrappen heeft ons "scrappertjes" een aanbod gedaan dat we niet konden weigeren: we mochten één van haar zelfontworpen digitale kits downloaden op voorwaarde dat we er op de groep scrappertjes een gemaakte LO mee lieten zien. Omdat ik zelf ook wel altijd eens van het digitale scrappen wou proeven heb ik dus niet getwijfeld en gekozen voor haar kit Fallen Petals.
Je vind Kim haar blog hier http://www.scrapster.be/
En wil je haar kits zien en kopen kan dat via: http://www.funkyplaygrounddesigns.com/shop/index.php?main_page=index&manufacturers_id=18

Wat ik er van gemaakt heb? Ze zijn nog vrij rustig maar in het analoge scrappen heb ik (vind ik toch ) zelf ook een hele rustige stijl. Maar dit zijn ze dus geworden:








Benieuwd wat jullie ervan vinden...
Of het voor herhaling vatbaar is? Hmm misschien wel maar dan zou ik zelf eerst toch nog wat extra materiaal willen aanschaffen. En ook wat thuiskomen in de "effecten " om zo dicht mogelijk bij het analoge scrappen te komen want ik schuur heel vaak mijn foto's en dat mistte ik wel. Ik heb geprobeerd om het bij Just you zo goed mogelijk te benaderen maar het kan nog beter.
Dus eerst nog wat opzoekwerk en oefening maar ik zeg niet neen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ze zijn prachtig, Veerle! Tof dat je op deze manier toch eens van het digitaal scrappen hebt kunnen proeven, vond je het leuk??
Groetjes
Kim

Vanessa zei

Wauw prachtig zeg!! om zoiets te maken moet je toch al wel bekend zijn met het programma , niet?
Supermooi!!!