A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



woensdag 29 augustus 2007

Ja... of neen toch maar niet

Hmmm wat is het toch? Ik spaar al vanaf mijn twaalf jaar voor lang haar. Ondertussen hangt het tot op mijn ( vijf kilo te dik ) achterwerk en er is zelfs een moment geweest dat mijn vlecht er voorbij kwam zodat ik steeds op mijn haar ging zitten. Dus heb ik het al één keer een gans stuk laten inkorten. Want jezelf steeds vastzetten door op je haar te gaan zitten was allesbehalve praktisch.
Het haar wat korter en dus andere dingen dan een vlecht. Je zou denken we houden het nu lekker kort maar het tegendeel is dus waar. Ik liet het terug groeien en nu zijn we terug bij het begin.
En nu is het eeuwige twijfelen aan de macht...ik wil heel graag een stuk van mijn vlecht laten afknippen. Haar tot net voorbij mijn schouders, misschien met laagjes om er wat volume in te krijgen en dan maar een hele boel accesoires gaan halen om het op te steken en blablabla.
Maar zo zeker ik van mijn stuk ben op dit moment verander ik toch weer van gedacht in kwestie van secondes: neen ik doe het niet.
Om dan op TV iemand te zien met een heel mooi kapsel, precies zoals ik het zou willen dus ...ja ik doe het...maar dan zetten ze de schaar in mijn lang haar...dus toch maar niet
Morgen gaan de twee meisjes naar de kapper. Bij Erica is haar lang haar al gesneuveld kort na haar communie...



En morgen gaan Tritia haar lange haren er ook af. Ze vroeg het ook al een tijdje want ze is die knopen in haar haar zooooo beu. Maar ze moest van mij wachten tot ze haar communie deed. Nu heb ik dus geen argument meer.

En ik? Misschien raap ik morgen bij de kapper al mijn moed bij elkaar om een afspraak te maken...dat is nog niet definitief en daar kan ik nog steeds onderuit ;-)

Geen opmerkingen: