A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



vrijdag 31 augustus 2007

Post

Hahahahaha, ik lach even heel groen!
Ga ik net mijn post gaan halen en wat zie ik...een brief van de Citroën.
Ik had na ons bezoek aan onze garage ook contact opgenomen met de klantendienst. We vonden immers geen gehoor in de garage waar de herstelling plaatsvond en kregen nadien door een tweede garagist het verhaal dat er idd een nog iets fout zou zitten in de koppeling.
Bij de klantendienst dus gans mijn verhaal gedaan en daar vertelde men mij dat ik gans het verhaal met de kopies van de facturen naar hun moest opsturen. Er zou zich een zonemanager over het geheel gaan buigen...
En wat melden ze nu in de brief:

"Allereerst wijzen wij er u op dat elke CITROËN garage een zelfstandige entiteit is. ALs constructeur en/of invoerder hebben wij geen enkele hiërarchische bevoegdheid in het beleid van deze.
Als invoerder kunnen wij enkel tussenkomen in herstellingen gedekt door de contractuele garantie of gedekt door een servicecontract ( Onderhoudscontract...)
Indien u de herstellingen van een garage betwijfelt, dient u zich te richten tot een onafhankelijk erkend automobielexpert. Deze zal niet nalaten de nodige vasstellingen te doen en desnoods de garage contacteren.
Wij wensen ons niet in deze dicussie te mengen."

Noemt men zich een klantendienst??

Dus net maar even gebeld met de schrijver van de brief. En wat krijg ik aan de lijn? Een ongeïnteresseerde man die er zich op de vraag: waarom men ons gans het verhaal laat doen schriftelijk om dan nadien te laten weten dat ze zich niet willen mengen in de discussie simpel antwoord:
"Dat weet ik niet mevrouw. Ik weet niet wat er allemaal aan de telefoon wordt gezegd."
En als ik vraag waar we dan staan als klant na een klacht? ... Elke garage is hiervoor vezekerd en dan moeten we ons maar richten tot een onafhankelijk automobielexpert.

"Nou bedankt, voor niks!" en de telefoon gaat van mijn kant uit dicht. Ik heb aan gans die ""klantendienst"" al genoeg tijd verspilt. En ja het staat tussen dubbele aanhalingstekens!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry ik moet even stoom aflaten. Man heb ik zin om terug naar de garage te bellen...

2 opmerkingen:

sollie zei

Zo frusterend!!!

pruts zei

kan je niet naar een andere citroen garage gaan. Mijn ventje is een beetje citroen gek. we hebben wel een heel goeie garagist.