A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



vrijdag 31 augustus 2007

Maandag...

Maandag zouden we eindelijk iets gaan horen van de garage in verband met de problemen na herstelling van onze wagen...
Gisterenavond heb ik nog maar eens gebeld naar de verantwoordelijke want normaal zouden we binnen de 48 uren na onze mail een reactie krijgen. Omdat dat niet was gebeurd dus gebeld en wat bleek...onze mail was niet aangekomen. Ik had geen enkele reactie gekregen dat hij niet goed verstuurd was of helemaal niet was aangeleverd dus ik vraag me af waar het mis ging...
Maar goed, tijdens het telefoontje zelf opnieuw geprobeerd en nu kwam hij een tweede keer wel aan.
Deze middag zou ik dan nieuws krijgen van de verantwoordelijke en ja hoor...deze morgen al ...een mailtje in plaats van een telefoontje met mogelijke oplossingen.
We mogen wachten tot maandag hahaha wat een oplossing. De persoon die zich over de technische kant moet gaan buigen is vandaag blijkbaar niet op het werk. Hij heeft het wel al met twee andere personen "bekeken of besproken". Kunnen zij dan even niets laten weten? Alhoewel, één van die personen is diegene met wie we al aan de stok zitten over de lamp en het ganse aanrijdingsgeval dus die heb ik liever even niet meer te horen want ik ben vrij "kwaad" op hem.
Dus voor de zekerheid nog maar eens mijn GSMnr doorgegeven ook kwestie van zeker te zijn dat ze ons kunnen bereiken.
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik ben de eerste om te zeggen dat geduld een schone deugd is maar nu raakt het mijne toch op!!

Geen opmerkingen: