A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



woensdag 22 augustus 2007

"Later als mama dood gaat..."

" Later als mama dood gaat , ga ik haar cremeren en dan neem ik haar mee bij mij thuis. "
" Ha neen he Robbe, ik wil dat mama begraven wordt zodat ik bloemetjes kan zetten " -Erica
Waarop ik dan vraag wat ze gaan doen? Mij in stukken snijden misschien?
" Ha ja dan doen we jou inderdaad in drie stukken en hebben we allemaal een deel..."

Een klein gesprekje dat eigenlijk voortvloeit na een bezoek aan graf van mijn mama. We zijn op weg naar de auto om naar een ander kerkhof te gaan waar mijn papa ligt begraven.
Het verwondert mij hoe zeer mijn kinderen soms toch bezig zijn met mijn dood want dit is niet de eerste keer dat het naar boven komt..." Als jij dood gaat..."
Dit gesprek was het leukste tot nu toe...ik weet nu dus dat ik verdeeld wordt als ik dood ga. Een geruststellende gedacht, hier kan ik best mee leven...

Geen opmerkingen: