A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



woensdag 15 augustus 2007

Het zit er op

Het verlengde weekendje Ardennen zit er op maar het is voor herhaling vatbaar ;-)
we hebben alvast nieuwe plannen gemaakt voor volgend jaar want dit doen we zeker eens opnieuw:



Als je Robbe zijn gezichtje bekijkt zou je denken dat het niet echt leuk is maar het tegendeel is waar! We waren naar the english pool gegaan: een wandelpad langs een klein riviertje. In dat riciertje lagen heel veel rotsblokken en sommige van die rotsblokken waren zo glad dat je ze eigenlijk als glijbaan kon gebruiken. En dat hebben ze ook gedaan. Ikzelf voelde hun billen over de rotsen glijden dus ik heb een paar keer kriebels in mijn buik gehad. En al zeker toen ik zag dat er bij Maaike en Michiel echt gaten in hun broek waren "gegeleden" dus er moeten toch wel wat uitstulpingetjes geweest zijn....





We gingen op zondag ook vissen. Dat had Robbe nu al zolang gevraagd en Michiel blijkbaar ook dus naar een visvijver getrokken. De meisjes hielden het vrij snel voor bekeken en gingen op de speeltuin...
" MAAAMAAAA!!! Er zit een teek op mij!!!! " Erica was te horen in alle toiletten. Ik op zoek naar een tang om de teek er uit te halen en meme Ann bij haar in 't toilet gaan zitten. En dan maar proberen om haar uit te leggen dat het niet zo erg was en dat haar nichtjes en neefje er al zo vaak eentje hadden gehad maar het kon haar niks schelen. Ze kwam niet van het toilet af zolang die teek er niet uit was.
Géén tang gevonden dus ze moest hem wel laten zitten tot we aan de caravan waren...no way dus ... of er moest een pleister op. Nou dat kon geregeld worden dus hebben we Erica toch van 't toilet afgekregen :-)
Meme Ann heeft het "lieve" beestje dan in de caravan uit haar bil gehaald onder massale belangstelling en aanwezigheid van paparazzi want ja dat moet toch gescrapt worden ;-)


En het vissen... er zijn een paar visjes gevangen en een paar takjes. Ook struiken hebben we aan de haak gehangen ( nietwaar Filip ;-) )

Maar als ik zie wat ze allemaal doen met die beestjes draait mijn maag terug een beetje om. Draaien ze eerst een haak in het beestje om het te vangen, moeten ze daarna een stok in dat beestje zijn muil steken om de haak er terug uit te halen...



En de grote exemplaren houden ze dan eerst een beetje gevangen in een net om hun daarna dood te laten gaan en ...
Ik heb er wel iets uit geleerd...wat er allemaal in een forel zit vanbinnen ...beu...
Elk zijn hobby denk ik dan maar.

Geen opmerkingen: