A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zaterdag 25 augustus 2007

scrappen voor een goed doel


Enkele dagen geleden kreeg ik een mailtje van een paar "scrappertjes" met de mededeling dat ze heel graag een scrapevenement ten voordele van kanker willen gaan organiseren.
Hoe de dag er zal gaan uitzien en waar het allemaal doorgaat is nog niet bekend. Maar bij deze wil ik wel al even het logo laten zien.
Ik heb zelf een dochtertje dat lijdt aan de ziekte mucoviscidose ( ook beter bekend als CF of cystic fibrosis of de taaislijmziekte info op www.muco.be ) en weet dus heel goed hoe het is als je kind ziek is. Het verschil tussen kanker en muco? In tegenstelling tot bij mucoviscidose is er bij kanker al een redelijke kans op genezing maar er sterven ook nog teveel kinderen aan deze ziekte...en dat is iets wat eigenlijk niet meer zou mogen.
Meer info zal online komen op http://artnoevoo.blogspot.com/

Geen opmerkingen: