A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zondag 26 augustus 2007

Hoe een foto soms meer zegt dan woorden



Ik keek onlangs nog even door de foto's en merkte dat ik eigenlijk nog niet had gekeken op de CD-rom die we kregen van de juf van Tritia op het einde van het schooljaar. Daar stonden enkele foto's op van Tritia van tijdens de zeeklassen. Elk jaar gaan ze drie dagen of een ganse week weg met hun klas en nadien kan je dan een DVD en een CD kopen met de foto's erop.
Het zijn slopende dagen geweest voor mij toen Tritia wegging. Ik had er het volste vertrouwen in dat Tritia haar heel goed ging amuseren, daar twijfelde ik niet aan. Maar met Tritia haar vroegere eetproblemen ( ze had zes jaar een voedingssonde) en haar muco neem je dit soort uitstappen niet zomaar lichtzinnig op. Tritia is bovendien iemand die niet opgeeft tijdens de turn-en zwemlessen dus wist ik dat de leerkrachten een heel "sterk" beeld van haar hadden op dat vlak. Maar als ik het programma zag van die drie dagen...ze zou het zwaar hebben en best wel heel moe zijn op het einde van de dag.
Tritia haar juf was heel lief en stuurde ons regelmatig een sms-je om ons op de hoogte te stellen van haar eetmomenten. En ze deed het goed zo bleek. Ze was ook niks afgevallen na de drie dagen dus dat was voor ons al heel wat. En we zijn haar juf daar ook dankbaar voor dat ze zoveel aandacht had voor Tritia.
Maar toen ik deze foto zag...ja ons meisje is wel degelijk moe geweest ....
Hoe een foto soms meer zegt dan woorden

Geen opmerkingen: