A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



donderdag 30 augustus 2007

Helemaal goedgekeurd

De tijd kon niet vlug genoeg gaan voor Tritia vandaag...zo zenuwachtig was ze omdat haar lange haren er eindelijk afgingen vandaag.
Net voor we naar de kapper vertokken dus nog even haar lange haren los, mooi gekamd en natuurlijk een foto ( wat had je gedacht ;-) ). En ik kan er mijn ogen niet vanaf houden als we naar de kapper gaan. En het enige wat ik kan denken : " Zonde" zo'n mooi haar. Maar er is geen weg terug, het is tenslotte haar haar dus mag zij beslissen wat ze ermee wil doen...



Het gaat wel, ik kan er mee leven, ook al is het een heel groot stuk dat er vanaf gaat. En hoe meer model er in komt hoe mooier ik het ga vinden...



Jaja, helemaal goedgekeurd!!
En bij Erica?? Ja daar zijn er ook laagjes in geknipt dus morgen weet ik wat gedaan. Volume inbrengen, en ... fotoshoot ;-)

Mijn haar? Hahaha dat hangt er nog altijd aan!!

Geen opmerkingen: