A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



maandag 20 augustus 2007

Ja of neen?

Vandaag een beetje met de cricut aan de slag geweest om een Lo wat verder af te werken. En spontaan komt de cricut expression in mijn hoofd. Het blijft toch een twijfelgeval hoor of ik die nou wel of niet zou kopen...
Het lijkt me allemaal fantastisch wat hij kan en dan die extra formaten die hij kan snijden...Het lijkt me heel leuk om zo een hele grote letter te snijden die echt over gans je pagina loopt of misschien wel zo een grote swirl als het zover is dat we hem kunnen gaan aansluiten op de computer...
Maar toen ik enkel dagen geleden in de scrapbookwinkel in Heesch liep zag ik de kleefmatten van 30 x 60 cm en mensen zijn dat joekels. En in gedachten zag ik me dus al enorm sukkelen met zo'n ding. En ja er zijn ook matten van 30 x30 cm maar als je dat nakijkt zijn dat eigenlijk ook hele grote matten toch...
't is misschien alleen een kwestie van gewoon worden en de kleeflaag ontsnappen als je papier afhaalt zodat je niet als een vlieg aan een vliegenvager hangt ;-) maar toch lijkt het mij niet echt zo heel handig.
We houden het dus nog even in het midden en misschien eerst het grote broertje maar eens in levende lijve "proeven". We laten momenteel dus nog even onze eigen "grote" kleine cricut voor ons het werk doen en voor nu is dat nog meer dan genoeg.
To be continued...

1 opmerking:

Anoniem zei

Misschien moet je eens bij martine binnenspringen. Zij doet binnenkort demo, en heeft dat grote geweld al in huis gehaald ;)