A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zondag 19 augustus 2007

Digitale uitdaging: scraplift

Mijn allereerste scrapuitdaging, mijn allereerste volledige scraplift, mijn allereerste digitale uitdaging bovendien... allereerste springt er dus wel bovenuit ;-)
Ik melde het al eerder dat er op onze groep "de scrappertjes" een digitale scrapkei is en ze heeft ons allemaal een beetje uit onze tent gelokt om ook even vanhet digitale te proeven. Het is gelukt want er zijn heel wat mooie digitale Lo's in mijn inbox terecht gekomen. en in een mailtje van Kim haalde ze ook aan dat er op haar blog: http://www.scrapster.be/ ook een uitdaging liep. Lift één van mijn digitale Lo's en gebruik hiervoor minstens 70% van mijn materialen. En waarom niet deelnemen? Dus koos ik onderstaande Lo om te scrapliften...




En dit is wat ik er van maakte. ik ben zelf best tevreden van het resultaat.
Waarom? Nou omdat ik mezelf toch op de baan heb kunnen houden. In het begin had ik te vaak de neiging om "een " Lo te gaan maken en dus af te wijken van de opbouw van Kim haar Lo. Zoals ik reeds zei is het mijn eerste volledige scraplift dus moest ik de grenzen van wat neem ik over en waar mag ik zelf iets gaan toevoegen nog wat aftasten.
Ik ben ook heel tevreden over de kleuren. Ik heb zelf nog niet zoveel digitale materialen waar ik echt achter kan staan dus was het zoiezo werken met de materialen die ik had in de kit "Fallen Petals" van Kim en daar mijn eigen ding mee gaan doen. Dus heel veel papier herkleuren,versnijden, bleken, ...Het basispapier was bijvoorbeeld roze, het grote schuine vlak was echt heel knal donkerroze :pink paper grunge. Het lint was groen en veel dunner,de krullen hadden krantenprint. Best wel leuke dingen ontdekt en nieuwe mogelijkheden ontdekt ook. Met één basiskit heb je eigenlijk al enorm veel verschillende vellen papier en embellishments.

Nou benieuwd wat jullie ervan vinden.




De titel spreekt voor mij echt boekdelen. Toen we foto's gingen maken voor Tritia haar communie was dit de foto die me onmiddelijk vastnam en ook vasthield...die ogen...die blik daar verdronk ik gewoon in. Vooral omdat het zo is dat Tritia heel vaak met haar ogen half gesloten op de foto staat en bij deze...


4 opmerkingen:

pruts zei

zooooo mooooiiii !!!!
ik vind hem prachtig. en inderdaad die kleuren zijn heel erg mooi !

Anoniem zei

echt heel mooi Veerle, ik snap wat je bedoeld met 'verdrinken'. Wordt vast een kleine hartenbreker ;)

Plufke zei

Geslaagde scraplift.... heel mooi gedaan Veerle.

Groetjes
Veerle/Plufke

Caroline van Scrap2be zei

Hey, SUUUUUUUUUUPEEEEEEEEEEEEEEER, Veerle! En wat een foto!!!! Grtz,
Caroline