A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



dinsdag 30 oktober 2007

Snakie op familiebezoek...

Vandaag gingen we even op familiebezoek bij mijn grootmoeder en mijn tante. En natuurlijk mag Snakie mee. Eerst even wat praten en nadien een beetje eten ... Pannekoeken, daar zegt zelfs een schildpad geen neen tegen.


Maar er waren niet alleen mijn grootmoeder en mijn tante waar Snakie kennis mee kon maken. Mijn tante is een klein beetje een dierengek en heeft 9 hondjes ( tel daar dan nog het hondje bij van mijn meme en je komt op het ronde getal van tien ;-), een poes, drie cavia's, ...konijnen, een papegaai en ik twijfel hoeveel geitjes ze heeft. ( ik dacht vijf?)
Snakie had dus keuze genoeg om te kiezen waar ze bij ging knuffelen. En de hondjes...die waren niet bang van zo een klein schildpadje. Gewoon lekker doorslapen.



Alhoewel, de grootste van het gezelschap Angie vond Snakie toch maar een raar schepseltje...



Dus toch maar even snuffelen...maar uiteindelijk goedgekeurd.



En Julio de papegaai, hmmm die vertrouwde het toch ook niet helemaal. Zelfs het stukje banaan bij Snakie kon hem niet overhalen. Snakie heeft dus niet leren vliegen vandaag.




En tussen al die harige vrienden komt Robbe tot de conclusie dat Snakie zijn haar toch een beetje uit de plooi ligt en best wel lang wordt...
Niets zo handig als een knipbeurt voor lang haar.



Best wel een vermoeiende dag voor Snakie want hij lag hier vanavond helemaal plat op zijn plaatsje. Dus op tijd naar bed, mee met Robbe. Slaapwel!!

Geen opmerkingen: