A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



vrijdag 12 oktober 2007

Ik ben er nog...

Misschien dachten jullie wel van he, die laat haar niet meer horen? Nou, ik heb het de laatste tijd wel enorm druk gehad. Zoals jullie weten eerst de hobbybeurs in Mechelen , een weekje thuis ( maar druk bezig), dan een weekje beurs in Namen en de voorbije dagen aan het voorbereiden geweest voor een nieuwe beurs: Schleiper gaat babyboom en Famiboom...
Maar eerst is eerst: de beurs in Namen. Phoe, ik moet eerlijk bekennen dat ik blij ben dat het achter de rug is. Elke dag 300 km achter je stuur is toch niet te onderschatten. En dan de filles! Donderdag ging het zoooo traag,maar liefst drie uur op de heenweg. Ik was blij dat dat niet alle dagen zo was. Ook op deze beurs dus de cuttlebug en de xyron gedemonstreerd. Nou donderdag was in elk geval een topdag. Er bleven op het eind van de dag maar twee machientjes meer over dus vrijdag was het voor Karin rijden om een nieuwe lading bij te halen. En ook die is op 1 of 2 helemaal verkocht. Ik natuurlijk blij want ik kon het "rotding" zondag eigenlijk bijna niet meer zien of ruiken. Zo beu was ik hem. Nu kan ik al terug lief spreken over hem hoor want het is een heel leuk ding die heel veel kan! En de embossingmallen van cuttlebug zijn gewoon pareltjes omwille van hun kwaliteit.
Het was verder best een leuke beurs. Klein maar gezellig en zeker niet minder druk. Op het einde van de dag wel elke keer struikelen over mijn tong omdat het frans toch wel wat klanken heeft met ss en sch en weet ik nog veel wat. Maar elke keer uitgelegd dat ik Vlaamstalig ben dus gelukkig ook te horen gekregen dat ik het heel goed deed ;-) Ik was altijd gebuisd voor elk examen frans maar blijkbaar heb ik toch iets onthouden en is het verstaanbaar...
En dan kwam zondag de vraag of ik dit weekend ook op de beurs babyboom-famiboom zou kunen meegaan. Nou blijft alleen zaterdag vrij over dus dan gaan we even daar de sfeer opsnuiven. Maar het hield wel in dat er opniwue voorbeelden moetsen gemaakt worden: "vraiement scrap base base" en " bébé" . Babyfoto's afgeprint en aan de slag. Best wel moeilijk om echt basis basis te blijven op de "brusselse" manier want dat houdt in dat het echt mallen zijn en voor mezelf heb ik nog maar één keer met een mal gewerkt. Maar er zitten leuke dingen tussen in hout. Ik wou ze gisteren fotograferen en ...aaaaah mijn fototoestel werkt niet meer. Ik kan niet meer scherpstellen?! Dus maar direct naar de fotowinkel gebeld om te kijken of ik met mijn vermoeid hoofd niet iets stoms over het hoofd zag maar neen hoor, alles goed ingesteld...
Dus is manlief er vanavond mee naar de winkel in de hoop dat er enkel een vuiltje aan een sensor zit. Anders moet hij binnen om na te kijken en zit ik 6 to 8 weken zonder digitaal toestel!!! ik wordt er niet goed van als ik er aan denk. En bovendien kan mijn nichtje elk moment bevallen dus ik zag het natuurlijk al voor mij hoe ik dat bolleke ging fotograferen...:-((
Maar ik vind er wel iets op en als het moet komt mijn "oude" spiegelreflec uit de kast en ga ik fotofilmkes gaan kopen maar fotograferen zal ik hem!

Geen opmerkingen: