A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zondag 14 oktober 2007

Fototoestel-arm...

Het verdict is gevallen...mijn fototoestel moet binnen om te laten nakijken. Het is niet enkel een vuiltje aan een sensor, mijn fototoestel is echt stuk :-((
Mijn ventje dus gebeld vanuit de fotowinkel om te vragen wat hij moest doen: camera achter laten of niet...niet dus. Zoals we de laatste tijd nogal veel geluk hebben met herstellingen neem ik nu het risico niet. Dus op zoek naar de winkel waar we het goedkoopst een nieuwe spiegelreflex vinden. Even getwijfeld of ik naar nikon zou overstappen. Niet omdat ik niet tevreden ben over mijn Canon integendeel. Alleen is nikon voor sommige dingen wel goedkoper. Maar wat blijkt: ik zou ook mijn kaartjes moeten vervangen want Nikon werkt met een ander soort. En dat zie ik nu net niet zitten ( ik heb er iets teveel).
Het wordt dus weer de Canon, en dan koop ik enkel de body en het objectief steek ik gewoon over. Een goedkope winkel gevonden in Turnhout. Dus nog even kijken wanneer ik er geraak...
En zoals het er nu uitziet zit het babietje van mijn nichtje nog op zijn gemak dus ...misschien toch nog digitale fotootjes.

Geen opmerkingen: