A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zaterdag 27 oktober 2007

Even voorstellen

We hebben een nieuwe huisgenoot sinds donderdagavond. Neen neen geen poes en ook geen hond...geen konijn of hamster maar een schildpadje...


Hij noemt Snakie ( hoewel ik Sjakie een mooiere naam vind en mij dus heel vaak misspreek) en is de Godsdienstknuffel van het eerste leerjaar bij de kids op school.
Om beurten krijgen de kindjes hem mee naar huis en moeten ze voor hem zorgen. En nu is het bovendien ook nog herfstvakantie dus mag hij extra lang bij ons blijven. Dus had ik natuurlijk onmiddelijk zin om een dagboekje bij te gaan houden met fotootjes en zo...hoe kan dat ook anders.
Ik kijk persoonlijk al uit naar de uitstap van morgen maar dat houden we nog even geheim voor de kids. En dan maar hopen dat er ook niemand volledig in" moes " valt. Want ik loop al enkele dagen met hoofdpijn rond, een misselijk gevoel en een buik en rug die pijn doen. En Tritia is donderdag middag ook thuis gebleven van school omdat ze ook ongemakkelijk is en heel hard klaagt van buikpijn...

1 opmerking:

pruts zei

keischattig !!!!!!!!