A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



dinsdag 2 oktober 2007

Goed gekeken?


hahahaha, kan niet anders dan lachen als ik zie waar deze reclame echt om draait... ( ik dacht in eerste instantie dat het een ijsje was n de vorm van een hondenhoofd)
Ik zie mijn hond ook heel graag en vroeger mocht hij ook best wel tafelrestjes hebben. Onze Wolf ook die bleef maar zagen en ronken tot hij de restjes had gekregen.
Maar toen we merkten dat onze Bono eigenlijk toch wat te dik werd hebben we dat van de ene dag op de andere gestopt. Met resultaat want Bono is heel wat afgevallen en dat is maar best ook. Hij is 13 jaar en heeft regelmatig toch last van zijn poten.
Dus voor hem géén hondenijsje...

Geen opmerkingen: