A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



donderdag 31 januari 2008

Getagged

Ik ben getagged door Jolanda en dit zijn de regels:

1. Je moet de regels posten voordat je je antwoorden geeft.
2. Je moet een ding over jezelf opnoemen met iedere letter van je middelste naam. (Als je geen middelste naam hebt, gebruik je je meisjesnaam).
3. Nadat je getagged bent, moet je je blog updaten met je middelste naam en je antwoorden.
4. Op het eind van je post, moet je net zoveel personen "taggen" als er letters zitten in je middelste naam. (Laat wel even een berichtje achter op hun blog dat je ze getagged hebt en dat ze de regels op je blog kunnen lezen....)

Ok...ik noem volledig Veerle Rita Lilianne dus ik mag aan de slag met RITA

R ...rotsen...ik weet niet wat het is maar ik heb iets met mooie rotsen zoals je ze vind in de Ardennen. Gewoon, ik kan er van genieten en vind er rust in. Laat je beseffen hoe nietig je zelf eigenlijk bent. Heb ik trouwens ook met die uitzichten hoog op die rotsen, zo neerkijken op de immense aarde onder je...
I ... in voor een goede grap...geen enkel probleem alleen verbrod ik het vaak omdat ik me op voorhand al niet kan inhouden met lachen...ben vrij visueel ingesteld en zie alles al gebeuren met de gekende lachbeurten tot gevolg
T ...tranen...ik ga me nooit inhouden om te wenen voor iemand. Maar even snel ga ik wenen als ik kwaad ben. En dan niet omdat ik zielig wil gaan doen maar omdat ik zo kwaad ben en me eigenlijk inhoud om niet volledig te ontploffen. Eigenlijk dus omdat ik me niet toelaat echt mijn gedacht te zeggen. Want zeg ik echt mijn gedacht dan ween ik niet, dan hebt ge harde woorden tegen uw hoofd!
A ...ademnood...als ik in een attractie ga die van boven naar beneden gaat. Eén vingerknip en weg is mijn adem en hij is pas terug als ik beneden sta. Dus mag Danny of mijn zus daarin met de kids. Laat mij maar van links naar rechts slingeren ;-)

En nu mag ik dus vier personen taggen...en dat worden dan Caroline, Vicky, Krisje en Evelyne

Nou ik zou zeggen veel geluk want vond het niet zo vanzelfsprekend. Of misschien is dat omdat ik mezelf wat loom voel. Die kinesitherapie doet me blijkbaar geen deugd...armen zo zwaar als lood, hoofdpijn en zoooo moe...
Maar de massages zelf vallen heel goed mee. Tussen de schouders deed het vandaag wel terug wat pijn maar het is te dragen en tenslotte voor een goed doel.
Ik heb mezelf wel voorgenomen: na het scrappen even wat tijd nemen om die spieren te verzorgen want die blokkages hoeven voor mij niet meer ;-) Ik had me eerst voorgenomen om één dag in de week scrapvrij te houden maar dat lukt me niet dat weet ik nu al...

2 opmerkingen:

Caroline van Scrap2be zei

Dag Veerle,

Leuk dat je aan me denkt om te taggen, maar ik ga deze keer passen. Ik heb geen middelste naam en mijn voornaam is nogal lang om evenveel slachtoffers te vinden die mee willen doen. De vorige keer denk ik dat niemand er op in gegaan is en dan gebruik ik mijn tijd liever om te scrappen, blogs te lezen of berichtjes te posten. Hopelijk vind je het niet erg? Ik wil gerust op vragen en zo van die dingen antwoorden, maar heb altijd moeite met het doorgeven. Zou liever hebben dat je steeds maar aan één persoon moest doorgeven, is voor iedereen makkelijker denk ik. Veel succes nog met de kine!

Veerle - A colored mind zei

Hoi Caroline,
neen joh, vind dat helemaal niet erg. Bij mij is het idd ook altijd de vraag: aan wie moet ik het doorgeven en dan zit je beperkt natuurlijk met de mensen die een blog hebben én die je toch een beetje kent via het net of persoonlijk en dat zijn er nu ook niet direct zoooo veel.