A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zondag 20 januari 2008

zwart voor de ogen...

Gisteravond hadden we er een dagje shoppen op zitten. We zijn mijn zus, haar oudste dochter ( en mijn metekindje), ons Erica (die het metekindjes is van mijn zus) en ikzelf. Op oudejaarsavond hadden we beloofd aan de kids dat ze eens samen met ons mee mochten gaan shoppen als cadeau en daar dus een deel van ons geld mochten opdoen...
De laatste week werden ik en Juf Griet er stilletjes aan zot van...Erica telde letterlijk de uren af tot we zouden gaan.
En dan zit ik op de bus...om tot de conclusie te komen dat ik ons klein fototoestel vergeten ben ( duh hoe kan dat nu want wou echt wel foto's van de meisjes in actie...).
Rustig gestart in een juwelenwinkeltje waar Erica al meteen scoort met een armbandje met paarse pareltjes, en in de speelgoedwinkel scoort...mijn zus ;-) met het spel skipbo. Mijn schoonbroer ook blij...
Wat later kan mijn metekindje ook scoren en zijn we al halverwege.
"Ik heb honger....Ik heb honger...WIJ hebben honger...gaan we dan iets gaan eten....goh ik heb honger....frietjes...Mc Donalds... Moet het gezegd dat ik dringend met die drie naar de Mc Donalds moet?
Ondertussen wordt het zo al een klein beetje zwart voor mijn ogen...alles wat Erica zoekt en wil gaan kopen is zwart...we zoeken naar een zwarte broek, zwarte T-shirt of trui, ze koopt een zwarte vlinderring, een zwart eendje met een doodskop op en uiteindelijk ook een zwarte broek ( bijna een woordje met de winkelteut (verschooning voor de woordkeuze)) met zwart-grijze T-shirt en dito trui... De oorbellen zijn gewoon zilverkleur gebleven...en het boek dat ze meeneemt is er eentje van Pirates of the Carabian...
Ondertussen heb ik ook al even gepolst welk BH-tje ze leuk vind ons Erica...zwart met bolletjes :hoe kon het ook anders. Maar dat hebben we nog niet moeten kopen al kwam vandaag wel de vraag..."Mama op welke leeftijd moet je een BH-tje beginnen dragen?"
Waar die voorkeur voor zwart plots vandaan komt, ik zou het niet kunnen zeggen...misschien wel een deeltje van mij dat naar boven komt...niets zo handig als zwarte kleren vond ik vroeger, zag je de vlekken niet zo makkelijk op ;-))

1 opmerking:

Caroline van Scrap2be zei

Niet mee in zitten, Veerle, er is toch niets mis met zwart? Of wil ze ook van die stekelkettingen e.d.?