A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zaterdag 12 januari 2008

Ze hebben er om gevraagd...





Vrijdagavond hadden we afgesproken bij ons tante Greta thuis om samen met mijn kant van de familie nieuwjaar te vieren samen met de verjaardag van mijn grootmoeder die zo al maar even 88 is geworden.
En wil het nu dat mijn jongste nichtje ook haar camera meehad en blijkbaar een foto van me trok toen ik met mijn vinger in de lucht zit omdat ik iemand's "logische" uitleg wou herhalen...
En plezier dat ze hadden want kijk ze hadden mij... maar niet zo gek als ik mijn oudste nicht heb daar ben ik zeker van...waaahaahaahahahahaha...neh dat zal ze leren.
Of het feestje leuk was... er was net zoals vorig jaar opnieuw een feeststoet die voorbij reed dus met de juiste muziek waren we al vertrokken, confetti in de jassen en het gezicht...
En nadien nog eens drie koningen aan de deur...
"Drie koningen, drie koningen geef mij een nieuwe pint..."

Herinneringen zijn spontaan naar boven gekomen bij het bekijken van de fotoboekjes die Robbe en Tritia voor hun meter en peter hadden gemaakt. Erica had dit naar voor gebracht want ze wou dit maken voor haar meter haar verjaardag. Het is voor nieuwjaar geworden dus Tritia en Robbe wilden er ook eentje maken. Mag ik vloeken? Djudju dat ik daar geen foto's uit kan laten zien van mijn nichtjes... ;-)

Uiteindelijk ergens rond 1.45 uur vertrokken naar huis en nu dus maar wachten tot ik de foto's van mijn nichtje onder ogen krijg...en mijn zus heeft er ook gemaakt...maar zij heeft me niet uitgelachen dus ik ben daar vrij gerust in....hoop ik.

Geen opmerkingen: