A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



maandag 28 januari 2008

cervico dorsolumbalgie

"Aaaaaaaaaah" en ik spring een meter vooruit...
"oei, doet het zoveel zeer?"

Ik ben eindelijk bij de dokter terecht gekomen. In 't begin van januari kreeg ik hoofdpijn toen ik nog geen vijf minuten naar links zat te kijken...en er zat idd iets mis tussen mijn schouders. Maar goh, het gaat wel...iets lager dan de schouderbladen kraakte het ook wel iets meer dan anders maar een krak hier en eentje daar en 't zat wel terug op zijn plaats. Maar onderaan de rug...hmmm dat was iets anders. Dat bleef maar zeer doen tot zo erg dat op een stoel zitten de laatste dagen écht wel zeer deed. Een beetje links of rechts hangen deed niks meer, elke draai die ik deed om de pijn wat te verlichten draaide uit in een andere venijnige pijnscheut.
En deze avond moest ik met Robbe naar de dokter dus toch maar even mijn rug laten zien met de gekende sprong als gevolg.
Diagnose: mijn rug zit op drie plaatsen geblokkeerd. Dus ben ik nu thuis met een voorschrift voor ontstekingsremmers en een voorschrift voor kinesitherapie ( maar liefst negen keer!).
Als het van deze kant dus wat stiller is: ik wordt gemasseerd, gemobiliseerd en gerevalideert.
En ik zie het niet echt zitten om recht te staan voor de computer...ziet er zo idioot uit ;-)

3 opmerkingen:

Jolanda zei

Je komt toch wel donderdag????
Ik heb je getagged. Kijk even op mijn blog voor de regels.

Chantal van de Kant zei

Beterschap met je rug. Is lastig, ik weet er alles van. Vooral met de kids.
Rustig aan doen hoor.

Caroline van Scrap2be zei

Oeie, das niet zo best, he! Dat het maar snel terug in orde komt, hoewel, bij een rug duurt dat meestal wel wat langer, he...