A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



maandag 4 februari 2008

whoepie de poepie

Joepie, het staat vast ik ga in maart weer lekker demonstreren voor de winkel Schleiper op creativa Brussel. Heerlijk! Eerlijkheid gebied mij wel te zeggen dat het een zware week is ( en dat is vooral omdat ik een week in 't frans moet gaan denken ;-)) maar het is gewoon héél leuk.
Ik ben nu natuurlijk wel benieuwd naar welke materialen men naar voor wil gaan schuiven maar dat weet ik nog niet...nog even wachten maar toch al genieten van de vooruitzichten.
Ik zou zeggen: kom zeker eens langs om goeiendag te zeggen. 't Is altijd leuk om bekende gezichten te zien.
En wat de rug betreft...beuh. Ik wordt met de dag meer en meer gewaar dat alles los komt te zitten dus kraak ik en voel ik bolletjes verschuiven in de rug en ik ben het een beetje beu. Maar ik zit nog maar op een derde van mijn negen beurten kiné dus ...
De pijn valt best mee alhoewel ik moet zeggen dat het steeds meer pijn gaat doen ( precies een hele grote blauwe plek waar hij in gaat duwen en wrijven...) Ik heb ook altijd hoodpijn daarna...
Nog even doorbijten...

1 opmerking:

Sonja zei

Hoi Veerle, fijn, dat het al weer wat beter gaat met je rug. Laat maar weten, wanneer je weer in de running bent :). En,ja, ook ik heb nu een blog, alleen alles uitzoeken, geeft ook hoofdpijn:).
Groetjes!