A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



woensdag 30 januari 2008

Met een klein hartje,...

...vandaag voor de eerste keer naar de kinesist gegaan. Iedereen zei dat het pijn ging doen dus ik dacht: ik schrijf straks AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA op mijn blog...
Maar 't viel best mee. En waarvan ik dacht dat het het meeste pijn zou doen ( onderaan de rug) viel het mee, maar daar boven de schouderbladeren...AAAAA! Nou het deed pijn maar ik heb niet geroepen ( pluim voor mezelf!) maar nu ik thuis ben...ik heb zeer man in mijn linkerschouder en arm. En een loom gevoel in alle twee de armen, precies of ik heb ik weet niet hoeveel gedronken... En trillende handen...Ik hoop dat het morgen wat beter is...

Geen opmerkingen: