A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



donderdag 22 november 2007

Zeist, lijmsnuiven, Chrismast en de familie Pfaff...

En nu hoor ik jullie al denken huh wat hebben die dingen met elkaar te maken....
Er is overal een behoorlijke uitleg voor: ik ben gaan croppen bij mijn Nederlandse croppers. En ja dan krijg je dit soort combinaties ...
Tijdens deze crop hadden J. en S. graag kerstkaartjes gemaakt en voor mij is dat geen enkel probleem. Ik viel er echter over dat ze slechts drie kaartjes als eindresultaat voor ogen hadden dus heb ik hun toen uitgedaagd: 10 kaartjes klaar op 't einde van de crop. Ze mochten van mij wel al wat voorbereiding doen zoals de kaartjes snijden, ... en dus hadden ze wel al wat stempelafdrukken ingekleurd. J. dacht ons iets te slim af te zijn en had eigenlijk al zo goed als twee kaarten klaar voor ze begon. Die vlieger ging niet op en voor haar werd 10 dus opgetrokken naar 12...
Drie echte stille momenten trokken mijn aandacht. Het is de dames misschien ontgaan maar ze waren er... en ja ze hebben een tandje moeten bijsteken maar kijk eens...



...twee prachtige stapeltjes van 12 en 10 kerstkaarten. Dames: goed gedaan!!
Ze hebben doorgewerkt maar dat neemt niet weg dat de "complimentjes" toch uitgewisseld werden. En bij deze denk ik dat ik me toch maar moet gaan verontschuldigen....
De volgende stempelbeurs kwam ter spraken met de datum en de nieuwe locatie zijnde Zeist. Dus ik van huh dat is in België...? Niet dus zeiden de dames want Zeist ligt in Nederland, jaja lachen maar want ik dacht aan Knokke Heist dachten ze en hoe simpel was ik niet...
Neen neen ik was er vast van overtuigd dat we hier ook een Zeist hadden en o wee als ik gelijk had...niet dus. Er is idd een Heist ( ja die wist ik ook wel!!) maar er is ook een Sijsele en waarschijnlijk had ik die gewoon door elkaar gehaald... en ik had nochtans niet aan lijm gesnoven. Daar heeft J. blijbaar meer last van bij het maken van attributen en decors voor een schooltoneel... alleen blijft het blijkbaar vrij lang hangen want X-mas Happy op een kaartje...moest kunnen en Merry Chrismast ...ja die blijft ook meegaan J.
S. was ook héél lief vandaag...In Nederland kunnen ze de perikelen van de familie Pfaff volgen en dat vinden ze toch zo mooi en grappig en...
Tiens ik heb blijkbaar een stukje geblokkeerd in mijn geheugen en dan het stukje waarop zo heel lief de reactie komt van S. "Ja maar dat zijn Belgen..." Ok doei, vergeleken worden met de familie Pfaff en dan vooral met Sam Goris in mijn achterhoofd... is toch precies niet echt een compliment. Jaja ik vind ook nog wel een compliment voor die reservebelgen...
En misschien vrgen de mensen nu hoe het met mijn uitdaging is afgelopen...want ik had de dames uitgedaagd maar voor mezelf ook een uitdaging gemaakt. Ik zou tien...
Het worden 10 lootjes voor mijn BOM. Ik wil al zo lang eens een BOM maken en dus geen grotere uitdaging dan deze voor mij. 't is niet meer voor vanavond maar hij komt er. Ik ben het papier al gaan halen, ik weet welk formaat en hoe ik alles wil gaan inbinden...
Nu nog lijm halen want ik ben zonder gevallen ( huh is de eerste keer en kan dus echt niet meer gebeuren!) en dan vlieg ik erin!

Geen opmerkingen: