A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zaterdag 24 november 2007

Boehoe...

Toen Danny gisteravond thuis kwam van 't werk ...
" Bolleke, ze hebben mijn mutske ook meegenomen. Nu heb ik koude oren..."
En toen ik vandaag naar Namen reed en de zon vollop in mijn gezicht kreeg zag ik...ze hebben onze zonnebrillen ook meegenomen...
Wat hebben ze der aan...vanaf nu dus zoeken naar een persoon met een groen potske op zijn kop die zijn ogen verstopt achter een donker zwarte zonnebril. En wie weet misschien nog met een tweede zonnebril van een "dame" op zijn kop of op 't gezicht van 't meiske naast hem... Of wie weet misschien loopt er wel een meisje met een groen mutske op ;-)
Och 't heeft geen zin om er over te zagen dus we kunnen er maar evengoed maar eens mee lachen. Ook al is het maar groen op 't moment dat je merkt dat iets van jou door een vreemde uit de wagen is gehaald...

En toen ik vanavond op mijn dode gemak naar huis reed van Namen viel mijn oog op een namenbord namenlijk....tromgeroffel.... Zemst. En ik was opnieuw klaarwakker. Klinkt dat niet verdacht veel zoals Zeist???? huh, hmm jaaaa ik dacht het wel... Zie je wel dat ik toch wel reden had om een ietsiepietsie klein beetje zeker te zijn van mijn stuk dat Zeist in Belgiƫ ligt ( als was het dan Zemst of Heist- Sijsele...

1 opmerking:

Caroline van Scrap2be zei

Ik zie je daar al zitten, in je auto, terwijl je dat bordje voorbij rijdt! Enne, de inbreker is alvast geseind, die zie ik ook al voor mij. Gelukkig lagen er geen gevaarlijke dingen in de auto.