A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



donderdag 30 april 2009

Al 17 jaar...

"Wat gaf jij vroeger aan je papa voor zijn verjaardag?" en prompt zeg ik "Cigaretten." Maar de laatste 17 jaar kan ik niet meer doen dan bloemen geven voor zijn verjaardag... "Wat vond je papa leuk om te doen?" "Bakken. Hij kon hele goede taarten bakken en die ene soort koeken...als hij die bakte waren ze na twee dagen allemaal op..." " En kon hij er dan ook zo een foto op zetten?" "Neen, toen kon dat nog niet maar we gingen in den Haeck wel van die suikerbloemetjes halen en marsepeinen rozen.."
En als Robbe gek doet vertel ik hem dat pepe hem aan zijn oren omhoog zou heffen ..."Deed hij dat met jou ook?" "Ja hoor en neen Erica dat deed geen pijn" En dan herinner ik mij dat ik ook in zijn nek mocht gaan zitten maar eigenlijk stiekem wel wat bang was omdat dat best hoog was ;-)
Ik wou dat ik meer kon doen om mijn vader zijn verjaardag te vieren. Niet zomaar wat bloemen zetten aan een graf. Maar het doet goed om herinneringen op te halen en het doet nog veel meer deugd dat ik ze kan delen met mijn kinderen. Ik weet dat mijn vader dat het mooiste verjaardagskado vind dat ik hem kan geven...

Geen opmerkingen: