A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



woensdag 28 januari 2009

Scrappen voor muco


Een tijdje geleden kwam ik via een blog uit op het initiatief dat de mensen van het Nouveau Art Noevoo organiseerden. Namelijk een ganse dag scrappen en de opbrengst van deze dag wilden ze heel graag aan de Belgische vereniging voor de strijd tegen Mucoviscidose doorstorten. als mama van een kindje met mucoviscidose kan ik natuurlijk niet anders dan dit evenment steunen en ik heb me dus ook meteen ingeschreven. Zeg nu zelf voor de prijs van 7 euro een ganse dag scrappen met mogelijkheid tot volgen van enkele workshops ( workshops kosten 10 euro per WS)...kan toch niet beter en zeker als het voor een goed doel is.
Dus bij deze roep ik ook nog eens iedereen op om er een leuke dag van te maken...ik kijk er al naar uit en hoop jullie daar allemaal te mogen zien!
Alle info kan je ook vinden via http://scrappentegenmuco.blogspot.com/

Geen opmerkingen: