A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zondag 14 december 2008

Think outside the box

Geschrokken als je mijn blog opendoet? Ik kan het mij voorstellen...
Maar ik wil best wel even anders dan anderen doen en muziek kiezen die ik zelf wil. Wat er mis is met de traditionele kerstliedjes? Niets, ik hoor ze graag maar , en hoe leg ik dat nu uit zonder het lelijk te zeggen...think outside the box
En neem ik nu een standpunt in, een geloofsovertuiging, stel ik een manier van leven voorop? Helemaal niet. Ik heb muziek gekozen waar ik zelf plezier in vind omwille van ritme, omwille van herinneringen,...
Ik melde het kort geleden nog, muziek is een hele goede vriend van mij de laatste tijd en weerspiegeld een beetje hoe ik mij voel de laatste tijd...

Geen opmerkingen: