A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zondag 24 februari 2008

Spet spat...



Ok, de kleuren zijn niet helemaal goed ingescand maar dat is nu eenmaal iets dat eigen is voor een ingescande afbeelding...
Een labeltje om op de post te doen naar iemand en waar ik na het maken nu het meest tevreden over ben: twee zaken...
Enerzijds de originele kleuren. Ik had de distressinkt Spiced marmalade hier al een ganse tijd maar na dat ene project heb ik hem eigenlijk niet meer gebruikt. Oranje...daar doe ik toch eigenlijk niet zo veel mee ( maar onmisbaar in het andere project dus wat doe je: kopen natuurlijk!) maar nu ik het met de cut n foampjes op mijn labeltje had gezet kreeg ik toch best een warm geel - warm oranje kleur...dus dat was al iets waar ik dus tevreden over was.
Maaaaaaar waar ik helemaal tevreden over ben is een techniek die ik gisteravond ontdekte op www.TVWeekly.com
Daar gaat Tricia aan de slag met aquarelpotloden en natuurlijk heb ik die technieken al op apparte labeltjes uitgetest om te bewaren...maar de techniek om zelf spatjes te maken vond ik als basic grey en distressfan helemaal perfect. Neem een penseeltje en maak het nat. Wrijf hiermee over de punt van je potlood en "spat" op je werk. Ja dat is er eentje die zeker terugkomt in mijn Straight From My Heart boekje...en op nog veel andere werken!
En die cut n dry foam...ideaal, zou het niet meer willen missen!

6 opmerkingen:

Marjolein zei

Hi, die stempels zijn van Autumn Leaves, Ticketed heten ze, van Katie Pertiet. Ik denk dat een goeie online scrapbookwinkel ze wel heeft! Succes!

Caroline van Scrap2be zei

heb je die foampjes eindelijk gekocht? Nu kun je vast niet meer zonder, he!

Veerle - A colored mind zei

Ja Caroline, ik heb ze idd gekocht. Maar dan niet het grote vel maar de kleine voorgesneden stukjes en die kunnen perfect op het tool voor de alcoholinks...dus geen vuile vingers ;-)
Maar 't is zoals je zegt: ik kan nu al niet meer zonder

Chantal van de Kant zei

Die kleine voorgesneden dingen zijn inderdaad nog handiger. Ik heb het dit weekend gezien bij de demo's van Tim Holtz. (hij was by the way super gaaf!!!!! meer erover staat op mijn blog)
Ik heb gisterenavond ook zitten spelen met mijn distress inktjes. Ik heb ondertussen bijna alle kleurtjes in huis (en ja hoor ze komen er echt allemaal)
Hij is heel leuk geworden jou tag.
Groetjes
Chantal

pruts zei

cut n dry is een prachtige uitvinding !!!!

die aflevering van craft tv weekly was inderdaad super !!!
wat je al niet kan met potloden en water. die techniek met het inkleuren van de stempel vond ik ook tof !!!

Krisje zei

En het label werd zeer gesmaakt ;-) Het steekt in mijn koffer, dan kom ik het tegen als ik scrap :D