A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



dinsdag 4 september 2007

Terug naar school...

" Allé mama, allé papa...uit bed ik wil naar school!"
hahahaha dat is goed voor deze eerste schooldag denken we, morgen zal het al veel minder zijn ;-)
Maar goed, ze springen uit bed, springen in hun kleren en 7.10 uur is Tritia al boos omdat we nog niet naar school vertrekken. "Ja maar Tritia, meester is zijn haar nog aan 't kammen je wil toch niet dat hij met zijn haar in de wind op school staat?"
Een kwartiertje later opnieuw de vraag wanneer we vertrekken... jaja, ik zeg het niet zo vaak meer maar geduld is een schone deugd ;-)
En waar we normaal met de fiets zouden gaan stappen we maar allemaal in de auto bij papa want het......inderdaad ja het regent!
Iedereen in de rij als de bel gaat en we zijn vertrokken voor een nieuw schooljaar.
Als we op middag naar huis wandelen staan de mondjes natuurlijk iet stil, er is ook zoveel te vertellen. Maar vlug dooreten...de school start dit jaar 's middags een kwartiertje vroeger...
En 's avonds nog vol enthousiasme en wat raad je...Erica en Robbe hebben al huiswerk. Geen gemor ze beginnen met veel plezier aan het huiswerk. Zelfs Tritia is solidair en neemt er spontaan haar leesboek bij en zet zich te lezen... ik vraag me af hoe lang dat allemaal zal duren



En nu Robbe in het eerste zit is het schrijven voor hem ook een feit met het gekende eerste woordje "IK"



Zoveel zin de kinderen er nu nog in hebben, zoveel tegenzin voel ik omdat we nu toch maar opnieuw in een versnelling hoger moeten gaan leven. Maar ik heb al geteld hoor...nog acht weekjes en het is vakantie...

3 opmerkingen:

Caroline van Scrap2be zei

Hihi :-) Zo fijn dat ze alledrie aan het werk zijn, zonder geruzie!

pruts zei

het lijkt al zo lang geleden dat ik naar school ging.
leuk dat ze zo graag gaan. maar inderdaad hoelang zal het duren????

Krisje zei

Ik ken dat, dat eerste enthousiasme, ik ben ook zo iemand. Maar het is een feit, dat duurt meestel niet zo lang. Hihihi, bij mij is dat dan fitness ofzo :-)