A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



woensdag 12 september 2007

Het was van korte duur...

" School is stom" en hierbij geef ik de exacte woorden van Robbe toen hij deze morgen uit bed moest. Hahaha daar zaten we op te wachten. Nu ja, op aan 't wachten nou niet echt want het is altijd leuker als ze gewoon goedgezind uit bed komen . Maar het was te verwachten dat het ongelofelijke enthousiasme van de eerste dagen heel snel verdwenen zou zijn.

Ook druk bezig met het maken van voorbeelden voor de beurs van volgende week...ik heb er helemaal zin in! Neen, nog geen sneak peaks. Nog geen tijd gehad om foto's te maken want ik ben nog te veel aan 't freubelen. Benieuwd wie van jullie ik op de beurs mag ontmoeten...

1 opmerking:

pruts zei

heb je het over de beurs in Mechelen??
sta je er ook op?