A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



maandag 24 september 2007

Ik ben er weer...

Het zit er op! De hobby beurs van Mechelen dan tenminste. Het is altijd een volledige andere levensstijl maar achteraf ben ik toch altijd tevreden en dat is nu niet anders.
Het was heel leuk en het leukste voor mij dan was dat het eens gewoon in het nederlands te doen was. Niet denken over een frans woord en gewoon lekker ronduit vertellen wat je allemaal met de cuttlebug kan gaan doen, hoe je met de magic fibers werkt en waar al die andere leuke scrapspullen eigenlijk voor kunen gebruikt worden. Volgende week doen we het nog eens over maar dan in het frans. Dus begin ik nu al maar te oefenen ;-)
Verder ook heel veel gelachen. Ik zat samen met Florence aan de demonstratietafel. Een franstalige dame die door het taalprobleem de beurs zelf iets minder leuk vond. Maar net het taalverschil zorgde voor hele leuke momenten. Boezelaars voor etablies terwijl het gewoon schorten waren, en pompons voor pompoenen. En ze heeft mij het juiste franse woord gezegd hoor maar ik ben het vergeten ( bloos).

Verder heel blij met alle positieve comentaren op mijn creaties. Het doet toch goed om telkens te horen dat iets heel mooi is, of goed gevonden... streelt telkens mijn ego dat ik mijn job toch wel ken ;-)
Verder ook heel blij dat de verkoop van de cuttlebug zo goed liep. Het was dan wel een hele goede beursprijs maar ik denk dat ik heel eerlijk toch ook mag zeggen dat mijn "technische" uitleg en het doorgeven van de tips en vele mogelijkheden er ook toe heeft bijgedragen. Nu nog in het frans...ja het houdt mij wel bezig.

En nu...terug naar de orde van dag. Kindjes naar school, mee gaan zwemmen met de kids op school, eten klaarmaken en werken aan de fotoalbums die hier nog moeten afgewerkt worden voor de klanten. We blijven bezig maar we hebben het niet liever...

De creaties voor de beurs? Ik heb er eentje bovenaan gezet en probeer foto's te maken op de volgende beurs;-)

5 opmerkingen:

pruts zei

ik ben ook naar de beurs geweest. ik herkende direct je hoofdding !!!
prachtig die canvas !!
ik heb nog tegen mijn ventje gezegd dat ik dat ook wel eens zou willen maken. maar ja, ik wil nog zoveel !!!!

Krisje zei

Hey! Ik heb op de beurs een aantal cuttlebug dies gekocht, maar dan om te gebruiken met de sidekick. Enkel de kleintjes natuurlijk, en ook een verpakking om te embossen. Allemaal poezenprentjes ;)

Caroline van Scrap2be zei

Heykes,
Werkt de cuttlebug goed met de Sizzlitsstansen? Ik heb dit al een keer gevraagd op het forum van de consulenten indertijd, maar weet niet meer of je er toen op geantwoord had. Ik gebruik die nl. niet zoveel omdat ik niet tevreden ben over de werking van de sizzix met converter. De sidekick heb ik niet. En slijten de plaatjes snel?
Groetjes,
Caroline

Jolanda zei

Hoi,

Ik wist niet dat je een blog was gestart. Zie ik ineens onderaan je mail je link staan. Ik heb even alles posts gelezen en moet wel meeleven met je gedoe over de auto. Om geen slapende honden wakker te maken: is je voorruit al wel gemaakt????

Ik zie je donderdag!

Chantal van de Kant zei

Hoi Veerle,

mooie blog heb je zeg. 'k kwam erop via de blog van Caroline. Zo kom je nog eens ergens met al dat geblog van ons.
Ik zie dat je ook heel erg druk bent van beurzen en demo's. Leuk joh.
Groetjes
Chantal