A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



maandag 11 mei 2009

Eindelijk...

Het heeft wat voeten in de aarde gehad maar eindelijk is ook de laatste stempel die ik had besteld aangekomen. Internet is makkelijk als mailtjes aankomen waar ze moeten zijn dat is...
Het is voor velen onder jullie misschien niet de meest voor de hand liggende keuze maar tja, ik ben wie ik ben zeker? Toen ik twee jaar geleden naar de stempelbeurs in Zeist ging trokken mijn ogen naar drakenstempels, geraamtes en doodshoofden en nog eens doodshoofden. Nu viel mijn keuze opnieuw naar de iets "stoerdere" stempels die toch ook eens op een jongenslootje kunnen. Bloemen en vlinders en krullen genoeg en nu eindelijk ook eens...

De eerste drie stempels vind je terug in de webwinkel van Joan Gevaert onder het merk Ecletic Images, het gothic heart is aangekocht in de stempelwinkel.

Geen opmerkingen: