A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zondag 8 juni 2008

Herinneringen...

Veilig achterop bij vader op de fiets - Paul van Vliet

Ik heb soms van die akelige dagen

Dat alles me te groot wordt en te veel

En wat ik aangehaald heb, kan ik slecht verdragen

En alles wat ik nog moet doen, dat grijpt me naar de keelI

k word al zenuwachtig wakker

Dat wordt alleen maar erger door dat driftige gejakker

En een koffer vol verantwoordelijkheid waaraan ik me vertil

En honderdduizend dingen die ik eigenlijk niet wil

En ik moet nog zo veel doen, ik moet nog zo veel doen

Kan ik nou vandaag niet weer eens even net als toen

refr.:

Veilig achterop bij vader op de fiets

Vader weet de weg en ik weet nog van niets

Veilig achterop, ik ben niet alleenV

ader weet de weg, vader weet waarheen

Ik weet nog hoe het rook, ik weet nog hoe het was

Met m'n armen om 'm heen, m'n wang tegen z'n jas

Vader weet de weg en ik weet nog van niets

Veilig achterop bij vader op de fiets

En ik heb zo vaak een onbestemd verlangen

Een zeurderig gevoel van droevigheid

En dat verlangen dat kan dagen blijven hangen

En waar ik ga of lig of sta, ik raak het niet meer kwijt

Niks is leuk en niks is boeiend

Alles is vervelend en mateloos vermoeiend

Een lusteloze, levenloze, wezenloze heer

Die zit te kijken naar de wereld en het weer

En ik moet nog zoveel doen, ik moet nog zoveel doen

Kan ik nou vandaag niet weer eens even net als toen

refr.

Geen opmerkingen: