A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



vrijdag 20 juni 2008

Gisteren blij, vandaag zo verdrietig...

Gisteren nog zo goed nieuws gekregen...maar toch nog even voor mezelf houden en dan vandaag....
Toen we deze ochtend opstonden zagen we dat er iets mis was met onze poes Beer. Ze was al een tijdje ziek maar deze ochtend kon ze niet meer rechtstaan...ze kreeg ook precies steeds aanvalletjes en dan verkrampte ze helemaal. Haar zachtjes op een doek gelegd en naast haar gezeten tot ik de kids naar school moest brengen. Toen ik terugkwam was ze al helemaal weg en ze heeft nadien niet lang meer geleefd...





Dus ween je weer tranen met tuiten ...
's Morgens nog gebeld naar het dierencrematorium in Boom en deze middag was er nog plaats. Dus hebben we nu op onze schouw niet één maar twee houten urnekes staan. Links staat onze Wolf en rechts onze lieve Beer...

1 opmerking:

pruts zei

ik vind het heel erg voor jou !!!!!
hopelijk ben je er al een beetje over.