A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zaterdag 28 juni 2008

Grote vakantie...

...en toch dringt het niet echt tot me door...
Hier keken we eigenlijk al een lange tijd naar uit. Want grote vakantie is geen stress van het vroeg op staan, op tijd aangekleed, op tijd eten, op tijd op school, op tijd in bed om dan terug op tijd op te staan. Geen gezaag omdat het huiswerk echt eerst moet gemaakt worden en er dan pas kan gespeeld worden. We hebben Robbe eerst eens laten spelen en hem daarna pas laten lezen...en dat ging dus niet van een leien dakje mag gezegd ;-)
En nu het zover is dat we kunnen gaan "relaxen" sta ik in mijn hoofd nog altijd in een veel te hoge versnelling. We zijn de laatste tijd ook nog wel met van alles bezig geweest. Schoolfeest, schooluitstap meegedaan met de fiets als begeleider, sportdag even meegeholpen, naar de nieuwe school gaan kijken want vanaf september gaan de kids naar een andere school,...
Maar ik ben er gerust in dat het wel in orde komt :-) ik kom echt wel in een vakantiestemming. En misschien duurt dat zelfs helemaal niet zolang ;-)

Geen opmerkingen: