A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



woensdag 21 mei 2008

Wit licht...Marco Borsato

Ik ben een mens van vlees en bloed
Een druppel in de oceaan
Onherkenbaar in de golven
Een korrel zand in de woestijn
Zo slokt de menigte mij op
En raak ik telkens weer bedolven
Maar gedragen door het witte licht
Stijg ik uit boven mijzelf
Ken ik even geen gewicht
Meer dan een schaduw in het witte licht
Met open ogen in de zon
Ontdek ik mijn gezicht
Ik word geboren in de bergen
Draag het water naar de zee
Maar waarom ben ik vergeten
Ik zet mijn stappen in het zand
Maar word geruisloos weggespoeld
En vul mijn plek weer in de leegte
Maar gedragen door het witte licht
Kom ik los van wie mij maakte
Knijpt de tijd zijn ogen dicht
Meer dan een schaduw in het witte licht
Met open ogen in de zon
Ontdek ik mijn gezicht
Ik voel dat deze kaars
Niet voor altijd zal blijven branden
Dus ik verdrink me in de schijn
Die dit licht voor even werpt
Nog heel even en de waarheid
Slaat de leugen weer keihard uit mijn handen
Mijn ogen branden als de hel
Maar ik ben liever blind
Dan dat ik hier nu sterf
Dio disse: "Sia la luce!" E la luce fu.
Gedragen door het witte licht
Kom ik los van wie mij maakte
Knijpt de tijd zijn ogen dicht
Meer dan een schaduw in het witte licht
Met open ogen in de zon
Gedragen door het witte licht
Stijg ik uit boven mijzelf
Ken ik even geen gewicht
Meer dan een schaduw in het witte licht
Met open ogen in de zon
Verlies ik mijn gezichtI
k ben een mens van vlees en bloed
Een druppel in de oceaan
Ik ga ten onder in de golven…
En na het horen van dit lied...
komt er terug rust in mijn hoofd en onder mijn "ribbekes"...
Laat ze maar doen, voor mij is het voorbij, streep eronder...
en het leuke...
ik struikel er niet meer over en ik sluit alles heel makkelijk af...
zover sta ik al en ik ben er blij mee.

Geen opmerkingen: