A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



maandag 5 mei 2008

Time out

Phoeh, 't is echt heel lang geleden dat ik nog eens geblogd heb. Mijn eigen keuze...ja en neen. 't zijn drukke tijden geweest. Robbe vierde zijn eerste communie en natuurlijk moest alles klaar gemaakt worden. Met het prachtige weer dat we die periode hadden konden we pas héél laat de foto's gaan maken. Dus pas laat aan de kaartjes kunnen beginnen, de cadeaus voor meter en peter, en net zoals voor Erica en Tritia maakte ik ook een album met de mooiste foto's. Tussendoor ook heel veel zieken gehad hier thuis. En echt elke keer als er iemand terug naar school mocht viel er iemand weer in moes. Ikzelf incluis trouwens...
En dan net voor de communie...hoe zeggen ze dat: je vrienden kan je zelf kiezen, je familie niet...
Lijkt misschien heel oneerbiedig maar als je het verhaal kent...

De dagen na het feest hebben we opnieuw een zieke Robbe ( gelukkig dus net na het feest!!) en ikzelf val ook terug in moes...de maag en buik willen echt niet mee. En slaaaaaaaaaapen zou ik. Nog nooit zo leeg geweest de stress had me echt sterk te pakken.
Maar het moet gezegd...ik ben erdoor. In mijn hoofd enkele zaken klaar en duidelijk gesteld, mijn lichaam de rust gegeven die het nodig had en...
we zijn er weer!!
Maar ik kan nu al zeggen dat woensdag-donderdag en vrijdag stressie dagen zullen zijn. Tritia vertrekt dan op boerderijklassen en aangezien we onlangs hoorden dat stro en hooi eigenlijk niet zo goed zijn voor haar...Voor school dus door de dokter zwart op wit moeten laten zetten dat ze wel degelijk mee mag en de stress hoe ze zal eten... hoe pakken ze het aan... Maar positief denken zeker...

Als ik tijd heb zet ik hier nog wat foto's neer maar dat is voor morgen...mijn zeteltje roept. Vanacht slecht geslapen want mijn keel wil niet mee...kan er nog wel bij ;-)

Geen opmerkingen: