A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



donderdag 5 maart 2009

11 kaarsjes...



11 kaarsjes staan er al op Erica haar verjaardagstaart. Mijn eerste kleine meisje...als ik er bij stilsta kan ik het niet vatten. Waar is dat kleine bolletje dat ik in mijn armen hield en zo hard wou knuffelen maar waarvan ik wist dat het niet mocht omdat ze anders gewoon plat geknuffeld werd? Vandaag is dat kleine bolletje een meid die helemaal niet zoveel kleiner meer is dan ikzelf :o maar die ik gelukkig nog steeds eens ( wat harder) mag knuffelen.
Heel even zou ik terug willen gaan om nog even haar geurtje op te snuiven, nog even strelenover haar zachte wangen en haar kleine handje wrijven om haar in slaap te sussen. Nog heel even terug om een kleine kus te stelen op haar wang...
Mijn kleine meisje is verdomd groot geworden aan een razend tempo.



1 opmerking:

Mich zei

Genieten van elk moment is de boodschap !!