A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



donderdag 24 september 2009

Tienertje...

Je telde de dagen echt af...je was bijna jarig. Nog zoveel daagjes en 't is mijn verjaardag... Wie verjaart er morgen? En eindelijk mogen we je dan wakker komen zingen...


10 jaar ...
Ongelofelijk hoe snel je zo groot geworden bent. Geen baby meer, geen peuter of kleuter...ik mag je nu eigenlijk al een tienertje noemen.
Het is even wennen want je bent toch nog steeds mijn kleine meid. Maar jij zelf bent apetrots dat je nu al zo "oud" bent geworden. De tijd hoeft niet meer verder te gaan voor mij...ik hou je het liefst zoals je nu bent. Laat dit tienertje nog maar even mijn klein tienertje zijn dat ik nog kan opnemen om tegen me aan te drukken. Een tienertje dat nog perfect in mijn korte armen past om te knuffelen...
De tijd gaat veel te snel...


En als je denkt dat papa zich vergist heeft met de kaarsjes? Een foto kan zo bedrogen uitkomen... Twee kaarsjes staan bijna perfect achter elkaar ;-)

Geen opmerkingen: