A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



vrijdag 26 juni 2009

Ik mag..

"Ik ga zeggen tegen de juf dat ik van de dokter niet mag rekenen. Dat dat niet goed is voor mijn hersenen nu en dat die gaan breken"

Robbe kreeg woensdag een steen tegen zijn voorhoofd en kwam wenend naar huis. Een joekel van een buil, meteen blauw en bloeden want er was toch een wonde. Dus met een pleister op zijn voorhoofd naar school de volgende dag. En hij kreeg dus het lumineuze idee om zijn gekwetste hoofd te gebruiken om onder de laatste taken onderuit te komen. Ik zeg hem nog dat hij dat mag proberen maar dat het niet zal lukken.
Blijkt later op de dag dat een mama aangesproken werd door de juf omwille van het "doktersvoorschrift". Zou het echt zo zijn dat zijn hersenen niet meer functioneren? Dus heeft de mama een testje : "hoeveel is 15+15 Robbe?" Waarop Robbe doodleuk antwoord "Ha 129!"
Waarop de mama "Ja dat is nog juist ook. Alles werkt nog Robbe" ;-)
Prachtig om te zien hoe hij hun toch beet neemt door express een verkeerd antwoord te geven...typisch een grap van Robbe. En de volwassenen, die stonden er bij en keken er naar ;-)

1 opmerking:

Chantal van de Kant zei

ja, mooi he, ze snappen soms niet dat we ook klein geweest zijn en ook van die fratsen geprobeerd hebben.