A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



zaterdag 9 augustus 2008

Kamp ...

Ik weet nog toen ik vroeger klein was dat ik heel vaak onder de tafel speelde. Dat was toen mijn grot of mijn iglo of gewoon mijn huis waar ik in woonde. De stoelen die waren mijn ingang en één stoel stond vaak omgedraaid en dat was dan mijn paard. Een oude hondenleiband als teugels en een grote opgerolde handdoek als deken...
En nu met het slechte weer van de voorbije dagen hadden mijn kinderen hier ook hetzelfde idee. Ze wilden onder de tafel opnieuw hun kamp maken omdat dat al lang geleden was. dus de tafel helemaal uitgeschoven en doeken over de tafel zodat het helemaal donker werd in hun kamp....



Kussens erin, extra handdoeken als deken, knuffels erin en zo snel hij een gaatje zag kroop onze Bono er natuurlijk ook bij...




Maar daar hadden ze geen probleem mee ;-) ook niet toen hij even een tourke deed door het kamp ...

4 opmerkingen:

Mich zei

Wat grappig ... ik heb dezelfde jeugdherinneringen ... Ik maakte altijd een huisje onder een stoel met het strijkdeken en zo keek ik dan door een kiertje naar televisie ...

Bieke zei

Wat leuk zeg! Ons Nikitta wil altijd een huisje in de zetel maken. En er is dan alleens plaat voor haar en haar knuffeltjes.

Krisje zei

Ziet er leuk uit :-) Ik was als kind niet zo inventief vrees ik... Ik speelde series na met mijn Barbies ;-)

Caroline van Scrap2be zei

Supercool!