A colored mind


Benieuwd naar mijn creatieve kant...ik heb nu alles gebundeld op
een nieuw blog. Klik dus snel verder naar
A colored
mind



maandag 24 maart 2008

Ik weet het , ik weet het, ik ben de laatste tijd een héle slechte blogger. Geen tijd, geen zin, te moe,...
Maar dat wil niet zeggen dat we zomaar hebben stilgezeten en er niks gebeurd is...
10 maart werd ons Erica 10 jaar. 10 jaar...
De tijd gaat heel snel en soms vraag je je af waar het allemaal is gebleven. En dan gaat het er niet over dat ik zelf ook tien jaar ouder ben maar dat mijn kleine meisje zo snel groot wordt...
Op woensdag den 10e dus al even gevierd met de meme en nonkel David en tante Sharon



En op zaterdag hebben we feest gevierd met mijn zus ( en Erica haar meter). Erica wou heel graag eens iets anders dan zomaar een feestje thuis. Met Robbe en Tritia hadden we dat ook gedaan omdat hun meter en peter niet kon komen ( werken en ongelofelijke ronde zwangere buiken steek je nu eenmaal niet zomaar even opzij)
Dus hadden we voor Erica een middagje bowlen voorzien zonder dat ze het zelf wist. Een geslaagde verassing want ze had helemaal niets in de mot. Het was echter ongelofelijk druk dus moesten we 's avonds nog eens terug komen want er was geen enkele baan vrij toen we daar stonden.



Maar dat heeft de pret niet bedorven...naar huis om eerst taart te eten en dan terug...een geslaagde avond vond ik zelf met een heel leuk extraatje...
Ik had opnieuw pijn in mijn rug en het bowlen zelf deed niet zoveel deugd ( maar kom niet kleinzerig zijn !!) maar de volgende morgen...was mijn rugpijn verdwenen...

En de week nadien heb ik ook terug gedemonstreerd op de Creativa in Brussel...het scrappen wordt eindelijk een beetje bekend ( wordt wel tijd vind ik ;-)
Ik heb voornamelijk gedemonstreerd met de cuttlekids en natuurlijk heb ik overal mijn distressinktjes bijgetrokken ...
De laatste twee dagen zat ik naast meneer Sentjens die het aquarellen demonstreerde. En de laatste dag hebben we onze technieken samen gegooid. Ik had een foto van een meisje aan de zee maar ik had geen embellishments open die betrekking hadden op de zee. Dus opperde meneer Sentjens om een aquarelleke te maken voor mij en dat heb ik dan uitgesneden met de cuttlekids...



Stond prachtig op de pagian. Je ziet dat heel veel verschillende technieken kunnen ingeburgerd worden bij het scrappen...
En ondertussen ook pasen gevierd...maar voor die foto's moeten jullie nog een beetje wachten...foto's van pasen en sneeuwfoto's...een ganse kaart van 1 GB zijn ermee volzet...ik kan toch niet zonder foto's vallen om te scrappen ;-)

Nog veel plezier op deze extra vakantiedag...

1 opmerking:

Caroline van Scrap2be zei

Leuk dat jullie hebben samengewerkt!